Bezpośrednia obsługa klientów Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu w czasie pandemii odbywa się w szczególnym reżimie, polegającym przede wszystkim na ograniczeniu liczby osób jednocześnie przebywających w budynku. Powoduje to, iż przed urzędem przy ul. Mątewskiej 17 chwilami tworzą się kolejki. Dlatego przygotowane zostały zmiany w organizacji bezpośredniej obsługi.
Do dyspozycji klientów Powiatowego Urzędu Pracy udostępnione zostały dwa wejścia – wejście B (od strony parku) i wejście E (od strony parkingu). Wejście Edo budynku prowadzi do Referatu Ewidencji, Informacji i Świadczeń, w którym odbywa się rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy. W tej części budynku znajduje się również skrzynka podawcza, w której można pozostawiać korespondencję kierowaną do tej instytucji. Z wejścia B powinny korzystać osoby, które chcą załatwić każdą inną sprawę w urzędzie.
Z uwagi na fakt, że w budynku mieści się wiele instytucji klienci Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu proszeni są o formowanie w razie takiej konieczności odrębnej kolejki przed wejściem B, aby uniknąć sytuacji oczekiwania na obsługę z klientami Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu.
Przypominamy również, że wiele spraw w urzędzie można załatwić korzystając z usług elektronicznych świadczonych za pomocą wortalu praca.gov.pl. Na wspomnianej stronie można m.in. dokonać pełnej rejestracji jako osoba bezrobotna lub poszukującą pracy, wyznaczyć termin stawiennictwa w urzędzie w celu rejestracji, przesłać pismo ogólne do urzędu, zgłosić ofertę pracy i wiele, wiele innych. W celu ułatwienia dostępu do świadczonych usług PUP wdrożył też możliwość potwierdzania gotowości do podjęcia zatrudnienia przez telefon lub poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej.
Zapraszamy zatem do korzystania ze zdalnych form załatwiania spraw, które pozwolą zaoszczędzić czas oraz uniknąć nieprzyjemności związanych z oczekiwaniem na obsługę.